آموزش معاملات بازار بورس بین الملل - فارکس

در این بلاگ به آموزش معامله در معاملات بازار بورس بین الملل خواهیم پرداخت

آموزش معاملات بازار بورس بین الملل - فارکس

در این بلاگ به آموزش معامله در معاملات بازار بورس بین الملل خواهیم پرداخت

این وبلاگ قصد دارد به آموزش معامله گری و اشنایی با اندیکاتور ها ، انواع تحلیل ها و استراتزی های موثر و کارآمد ، مدیریت ریسک و ... در معاملات فارکس و باینری آپشن بپردازد.همچنین در نظر داریم که کارگزاران مورد اطمینان جهت معامله در بازار فارکس و معاملات باینری آپشن را معرفی نماییم .

آموزش افتتاح حساب در بروکر فیبوگروپ

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۰۱:۱۴ ب.ظ

در این قسمت می‌خواهیم نگاهی به فرآیند ثبت نام در بروکرفیبوگروپبیندازیم. همان‌طور که اشاره کردیم این بروکر دارای سایت به زبان فارسی نیز هست و می‌توانید برای راحتی کار از آن استفاده کنید. برای این منظور ابتدا از اینجا وارد سایت FIBOGROUP شوید.

نکته قابل توجه این است که دو گزینه افتتاح حساب دمو و معاملاتی در سایت پیش روی شما قرار می‌گیرد. اگر قصد دارید که با محیط کاری این بروکر آشنا شوید، می‌توانید از حساب دمو استفاده کنید و بعد از مدتی که آشنایی کامل حاصل شد، مجدداً به سراغ افتتاح حساب معاملاتی بروید.

روی گزینه افتتاح حساب معاملاتی در صفحه اول سایت کلیک کنید. وارد صفحه ثبت نام می‌شوید که در آن یک فرم پیش روی شما قرار دارد. در این فرم باید اطلاعاتی از قبیل نام، نام خانوادگی، ایمیل و شمار تلفن همراه خود را به همراه کد کشور ایران وارد کنید. در نهایت روی دکمه افتتاح حساب معاملاتی در پایین صفحه کلیک کنید.

Description: ثبت نام در سایت بروکر فیبوگروپ

برای تکمیل فرآیند ثبت نام از شما درخواست می‌شود که سه مرحله زیر را در سایت پشت سر بگذارید:

1. تأیید شماره تلفن همراه و ایمیل

برای این منظور در پروفایل شخصی‌تان روی گزینه تأیید ایمیل کلیک کنید. به این ترتیب یک فرم جدید نشان داده می‌شود. نشانی ایمیل خود را در آن وارد کنید و سپس روی گزینه تأیید بزنید. در ادامه یک پیام حاوی کد تأیید به ایمیل شما ارسال می‌شود. کد را در سایت وارد کنید تا ایمیل شما تأیید شود.

Description: تایید شماره تلفن

پس از آن نوبت به تأیید شماره تلفن همراه شما است. فرآیند مشابهی با تأیید ایمیل را باید طی کنید تا یک پیام حاوی کد تأیید به موبایل شما ارسال شود. به این ترتیب کار تأیید شماره همراه شما نیز به پایان می‌رسد.

2. تکمیل اطلاعات پرسش‌نامه فیبوگروپ

در این مرحله از شما خواسته می‌شود که اطلاعات پروفایل خود را تکمیل کنید. در پروفایل خود روی گزینه تکمیل اطلاعات پروفایل کلیک کنید تا وارد یک صفحه جدید شوید. در این صفحه اطلاعات شخصی خود را باید تکمیل کنید که عبارتند از:

  • نام و نام خانوادگی
  • تاریخ تولد به میلادی
  • تابعیت
  • تعیین مدرک هویتی و وارد کردن اطلاعات آن (ترجیحاً از پاسپورت استفاده کنید)
  • اطلاعات محل سکونت
  • مشخصات تماس

با تکمیل این اطلاعات باید روی گزینه ادامه در پایین صفحه کلیک کنید.

 

در ادامه وارد یک صفحه پرسش‌نامه می‌شوید. در قالب این پرسش‌نامه سؤالاتی از شما پرسیده می‌شود که باید به آن‌ها پاسخ دهید. پس از تکمیل این پرسش‌نامه از بخش نیز به طور کامل به پایان می‌رسد.

3. احراز هویت و محل سکونت

در گام آخر ثبت نام در بروکر فیبوگروپ باید کار احراز هویت و محل سکونت را انجام دهید. بار دیگر به پروفایل شخصی خود مراجعه کنید. این بار روی گزینه تأیید هویت کلیک کنید. در این بخش از شما خواسته می‌شود که تصویر مدارک هویتی و محل سکونت خود را در قالب مشخص بارگذاری کنید.

توجه داشته باشید که سند هویتی شما می‌تواند شامل کارت ملی، شناسنامه، پاسپورت یا گواهینامه راهنمایی و رانندگی باشد. همچنین برای تأیید محل سکونت نیز می‌توانید از اسنادی مانند سند منزل، اجاره نامه، صورت حساب بانکی، یا قبوض خدماتی (آب، برق و گاز) استفاده کنید. با تکمیل این مرحله عملاً کار ثبت نام شما به پایان می‌رسد و باید منتظر بمانید تا در مدت کوتاهی اسناد و مدارک شما توسط کارشناسان بروکر فیبوگروپ مورد ارزیابی قرار بگیرد. در صورت تأیید اطلاعات می‌توانید فعالیت خود را آغاز نمایید.

سؤالات متداول

1. کیفیت پشتیبانی فیبوگروپ در چه سطحی ارزیابی می‌شود؟

پشتیبانی بروکر فیبوگروپ در مقایسه با سایر بروکرهای مطرح در وضع مطلوبی قرار ندارد. برخلاف سایر بروکرها، در این بروکر پشتیبانی تلگرامی از کاربران صورت نمی‌گیرد و فقط در قالب سایت آن هم در 5 روز هفته به صورت شبانه‌روزی پاسخ‌گوی سؤالات کاربران هستند. کیفیت پاسخ‌گویی به سؤالات مشتریان نیز در وضعیت متوسطی توسط کاربران ارزیابی می‌شود.

2. نمادهای قابل معامله در Fibogroup کدام‌اند؟

در بروکر فیبوگروپ امکان معامله بیش از 38 جفت ارز معاملاتی در بازار فارکس، شاخص‌های مشهور جهان، نفت خام و ارزهای دیجیتال قابل معامله است.

3. اسپردها در فیبوگروپ به چه صورت تعیین می‌شود؟

اسپردها در بروکر Fibogroup به صورت شناور تعیین می‌شوند. در عین حال به دلیل آنکه در اغلب مواقع در مقایسه با سایر بروکرهای مطرح مقدار اسپرد کمتری تعیین می‌شود، این بروکر از محبوبیت بالایی برخوردار شده است؟

4. کمیسیون‌ها در بروکر فیبوگروپ به چه صورت است؟

حساب‌های این بروکر به دو دسته کمیسیون‌دار و بدون کمیسیون تقسیم می‌شوند. حساب‌های MT4 cent، MT4 fix و NDD بدون کمیسیون هستند و حساب‌های cTrader NDD و MT5 NDD نیز کمیسیون‌دار تلقی می‌شوند.

5. بونس‌های بروکر فیبوگروپ چیست؟

وقتی برای اولین بار در این بروکر ثبت نام می‌کنید، بروکر یک پیشنهاد خوب به شما می‌دهد؛ این پیشنهاد دریافت 100 دلار بونس رایگان در ازای واریز کردن 200 دلار سرمایه به حساب کاربری است.

کلام پایانی

در این مقاله به نقد و بررسی بروکر فیبوگروپ پرداختیم. این بروکر در طول مدت زمانی که از فعالیتش سپری شده است، توانسته کاربران زیادی را برای خود ارزیابی کند و از این طریق اعتبار زیادی را برای خود دست و پا کرده است. این مسئله برای تریدرهای ایرانی نیز صادق است و به دلیل پشتیبانی بروکر FIBOGROUP از زبان فارسی، کاربران ایرانی زیادی در آن مشغول به فعالیت هستند. حتماً قبل از تصمیم‌گیری نهایی به سراغ فروم‌های پرسش‌وپاسخی که معامله‌گران در قالب آن‌ها نظرات خود درباره بروکرها را مطرح می‌کنند، بروید. برآیند نظرات کاربران در خصوص روکرها را در نظر بگیرید تا بتوانید آن‌ها را از جهات مختلف رتبه‌بندی کنید. در نهایت نیز از بین گزینه‌های موجود، بروکر مطلوب خود را انتخاب کنید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۳۰
مهریار مهدوی نادری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی